Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Ann-Sofie Kerttu - 7 juni 2011 20:07

Har haft en lugn och skön dag idag. Hade inga arbetspass inbokade så jag passade på att vila upp mig ordentligt.


Trots att jag har varit på en minisemester i helgen så kände jag mig så trött och sliten på måndagmorgon när klockan ringde, så jag ville bara krevera. Under fikarasten så kunde jag inte hålla mina ögon öppna, utan jag höll på att somna sittandes. Men jag tog mig igenom det arbetspasset utan större incidenter iallafall.   


Imorn blir det först att jobba till kl 12, och efter det bär det av ut i skogen för att lägga ett spår till Doris. Hon ska få ett spår med längre liggtid och vinklar denna gång. Det behöver hon, har bara varit på en halvlång promenad idag och sen har hon fått lufsa på i stallet nu ikväll. Hon behöver få bränna lite energi!   


Annars är hon (peppar peppar) relativt bra i sina leder för tillfället, men nu när värmen har kommit så känns det nog bättre. Hon brukar ju få det besvärligare på vintrarna. Tror att vi skulle behöva flytta till Viva El Spania eller nått liknande.   


Nu ska jag göra ett besök i duschen.


Adios


 




Av Ann-Sofie Kerttu - 7 juni 2011 09:12



Ginatricot Diezel

e.De Niro-Uttini 

     


Ett av stallen på Strömsholm



Dagens höjdpunkt var 

Rolex TP

e. Ron William-Inselfuerst    


   

         

Athena 12 år 

       


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards